דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס עיסוי תאילנדי 

מאת    [ 08/02/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1937 פעמים ]

קורס עיסוי תאילנדי הינו קורס המכשיר את בוגריו בידע ומיומנות לבצע עיסוי תאילנדי מקצועי וברמה גבוהה.

לימודי  עיסוי תאילנדי מעניק את הכלים התיאורטיים והכלים המעשיים לבצע עיסוי מקצועי, הקורס כולל לימוד של תשאול המטופל, התוויות נגד, תנאי טיפול, כללי אתיקה ועוד.

עיסוי תאילנדי הינו נדבך מהרפואה התאית הכולל תזונה, רפואת צמחים ומדיטציה. עיסוי תאילנדי הינו עיסוי אנרגטי הבא לידי ביטוי בזרימה ובהרמוניה בעת העיסוי.

מהו עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי הינו עיסוי פופולארי כיום במחזותינו וניתן לקבל אותו במכוני הספא השונים, במרכזי בריאות ובקופות החולים. הייחוד של עיסוי תאילנדי הוא בשיטת העבודה הכוללת הצבת המטופל בתנוחות יוגה שונות. 

עיסוי תאילנדי הינו טיפול מניעתי וטיפול בסימפטומים שונים כגון כאבי שרירים, לחץ, מתח ועוד. עיסוי תאילנדי נכשה על מצע נוח ורחב, לרוב עיסוי תאילנדי נעשה על מזרן המונח על הרצפה. העיסוי נעשה בלבוש מלא וחשוב שיהיה לבוש נוח ורחב. עיסוי תאילנדי משתמש בטכניקות שונות כגון לחיצות, מתיחות ומניפולציות באזורי הרקמות, השרירים והגידים, לאורך הסינים שהינם מסלולים אנרגטיים הקיימים בגוף ואינם נראים. בעת העיסוי המטפל מביא את המטופל לתנוחות היוגה השונות ומסייע לו להימתח מעט מעבר ליכולתו של המטופל.

עיסוי תאילנדי - שיעור קצר בהיסטוריה

עיסוי תאילנדי הינו עיסוי שפותח בתאילנד על ידי נזירים בודהיסטים שהפיצו את תורתם במזרח בשילוב כלים מהרפואה הסינית. עיסוי תאילנדי הגיע לתאילנד מהודו על ידי יוגיסטים שהפיצו את תורת היוגה ויחד עם השפעה של  הפילוסופיה של הרפואה הסינית כגון המרדיאנים הנקראים סן או קן שהינם קווי האנרגיה בגוף, יין ויאנג לשם השגת איזון ועוד. העבודה הרוחנית יחד עם שיטת הריפוי הפכו את העיסוי התאילנדי לשיטת ריפוי נפוצה, הידע של העיסוי הועבר ממורה לתלמיד בעל פה.

קורס עיסוי תאילנדי  - מה לומדים

קורס עיסוי תאילנדי הינו קורס חוויתי הכולל לימוד תיאורטי ומעשי. בקורס נלמדים מרכיבי העיסוי התאילנדי, מסורת ותרבות העיסוי התאילנדי, מסלולי הסן, תרגול יוגה בתנוחות שונות, חבור בין עיסוי ליוגה, לימוד רצף התנועות, השפעות העיסוי על הגוף והמערכות השונות בגוף, התוויות נגד, אתיקה מקצועית בעת עיסוי, יצירת סביבת עבודה נוחה ועוד.

לימודי עיסוי תאילנדי הינו חלק מתחום הרפואה המשלימה. ניתן ללמוד קורס עיסוי תאילנדי בפני עצמו או בשילוב של לימודי עיסוי הכוללים סוגי עיסויים נוספים כגון קורס עיסוי אבנים חמות, קורס עיסוי שבדי, קורס עיסוי תינוקות ונשים הרות, ארומתרפיה ועוד.

 

מכללת משה מורנו מתמחה בתחום העיסויים ומקצועות הריפוי הטבעי. קורס עיסוי במכללת משה מורנו כוללים מגוון של קורסים כגון מגמת מסג'תרפיה, מגמת ספורט תרפיה, לימודי עיסוי, לימודי רייקי, לימודי רפואה סינית ועוד. פרטים באתר: www.master-moreno.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב